_ Miljontals människor kommer att ta emot Guds budskap.
Han allena bär skulden och vi måste vara försiktiga med hur vi dömer eller fördömer enskilda människor eller organisationer som motarbetar Guds folk och församling.
Satan kommer att få folk att tro att de måste kompromissa med biblisk sanning, och helighålla söndagen.
Alla världens regeringar kommer att försöka förgöra Guds folk, men Gud kommer att gå emellan.Helgelsen handlar om att formas i enlighet med Guds rike, enligt Guds vilja.Hans varning till oss i dag angående profetiorna är, "Nu män bög cam har jag sagt er det, förrän det sker, på det att ni må tro, när det har skett." Johannes 14:29.More_vert, for this reason we should do everything we can to eliminate this problem now."Det förmår genom sitt tal jordens inbyggare att göra en bild åt vilddjuret, det som var sårat med svärd, men åter kom till liv." Uppenbarelseboken 13:14.More_vert We chattrum för fastigheter must do everything that we possibly can to achieve gender equality.Utgångspunkten i Guds rike är bönen: Ske din vilja, Herre, med mitt liv!Alla (!) som står bakom och förespråkar den, är på väg till Rom och är involverade i den organiserade ekumeniken.En strid i vilken alla världens nationer kommer att delta (Uppenbarelseboken 16:12-16, 19).Gud identifierar i denna text den falske profeten som i vilddjurets åsyn hade gjort de tecken, med vilka han "förvillat dem som hade tagit vilddjurets märke och dem som hade tillbett dess bild." Det här hänsyftar väldigt tydligt till de gärningar som vilddjuret med lammhornen.1Kor 3:7 Varken den som planterar eller den som vattnar betyder därför något, utan endast den som ger växten, och det är Gud.Under andra världskriget kontrollerades försäljning av mat, bensin och andra nödvändigheter genom ett kupongsystem._ Harmagedon är det symboliska namnet för det slutgiltiga slaget mellan Kristus och Antikrist, eller Satan.Jesus böjde sig djupast ned och bar vår synd, för att ge oss förlåtelse och upprättelse den ende som kunde försona människa och Gud, eftersom gratis porr live filmer han själv var syndfri sann Gud och sann människa.Ingen enda kommer till den slutliga krisen utan att både ha hört (Markus 16:15) och förstått (Johannes 1:9) de tre änglarnas budskap från Gud (Uppenbarelseboken 14:6).Omvändelsen måste även innefatta den obibliska läran, för att total befrielse och upprättelse ska vara möjlig.Satan använder sig av världens nationer och dess ledare för att skada Guds folk och därigenom göra Jesus och vår Fader så ledsna som möjligt.Med en förändrad plattform för ledarskribenter där ansvaret över problemformuleringar har förflyttats till dem påverkas inte bara politiker utan även vanliga människor.Den, for dåvarande president Ronald Reagan till påve John Paul II i Rom för en 50 minuter lång överläggning hur man skulle störta kommunismen.Amerika, som ledare för denna världsvida rörelse, kommer sedan att se till att alla länder inför dödsstraff för alla som inte tillber vilddjuret eller dess bild._ Att en del av de första amerikanarna skulle ha varit grottfolk.
Varenda människa kommer att nås (Markus 16:15) med Guds slutliga, trepunkts-budskap från Uppenbarelseboken 14:6-14.


[L_RANDNUM-10-999]